TEAMLEADER CUSTOMER SERVICE chez Euroports

Zin om deel uit te maken van een internationale organisatie waar je jouw grenzen kan verleggen? En om samen met jouw team onze klanten tot tevreden klanten te maken? Dan is onderstaande functie iets voor jou!

DOELSTELLING

Wij zoeken een teamleader die het team customer service medewerkers en loketbedienden kan organiseren en enthousiasmeren. Daartoe is het noodzakelijk om zowel de interne als externe klanten te voorzien van alle informatie om optimaal in te spelen op de noden en behoeften. Ook het doorgeven van informatie aan onze commerciële afdeling in verband met nieuwe opportuniteiten en deze samen uitwerken, behoort tot jouw verantwoordelijkheden.

ENKELE TAKEN

  • Opleiden, begeleiden, opvolgen en evalueren van het team in samenspraak met de Terminal Manager
  • Toepassen en optimaliseren van de procedures, rekening houdend met de QHSE-richtlijnen
  • Vertalen van contractbepalingen naar operationele processen
  • Ondersteunen van de commerciële afdeling met betrekking tot alle klantgebonden materies, contracten, negotiatievoorbereidingen, ...
  • Ondersteunen en deelnemen aan klantenaudtis
  • Ondersteunen, voorbereiden en deelnemen aan klantbezoeken
  • Professionele klachtenbehandeling
  • Onderhouden KPI's en maandelijkse rapportering

PROFIEL

  • Je bent een echte talenknobbel en spreekt en schrijft vlot NL/FR/ENG/DE
  • Je speelt met MS-Office, ook excel
  • Je hebt reeds ervaring in het coachen en begeleiden van een team
  • Je bezit een bachelor Logistiek Management, Marketing of gelijkwaardig door ervaring
  • Je bent een assertieve communicator
  • Je houdt ervan oplossingen te zoeken en gaat je verantwoordelijkheid niet uit de weg

 

ONS AANBOD

Wij zijn een internationale organisatie in volle ontwikkeling.en professionalisering. Een bedrijf met gedreven collega's die elke dag het beste van zichzelf laten zien. Wij bieden een mooi salarispakket, aangevuld met een bedrijfswagen. Op Euroports is er ook ruimte voor opleiding.