logo

Stroom | 20.10.2021 | Anvers

Customer service representative


Details de l'offre
  • Contrat : Employé
  • Expérience minimum : 6 mois à 2 ans
  • Segmentation :

Description de l’offre

Inhoud

Samen met je team waak je over de klanttevredenheid van onze klant en zorg je voor een mooie dienstverlening. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: 

  • Het aannemen van (logistieke) klantvragen, deze correct opvolgen en terugkoppelen naar de juiste persoon of afdeling. 
  • Overleg plegen met de klant met betrekking tot geplande transporten. 
  • Het opmaken en opvolgen van rapportages .
  • Het (pro)actief meedenken met de klant en verbeteringsvoorstellen aandragen en uitwerken. 
  • Opbouwen en uitwerken van bestaande klantenrelaties.
  • Het bewaken van de geleverde kwaliteit door onze leveranciers.

Ervaring

  • Bachelor werk en denkniveau.
  • minimaal 1 jaar werkervaring in een Customer Service rol.
  • Een nauwkeurige en stipte manier van werken. 
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal. 
  • Goede kennis van het Microsoft office pakket.
  • Een positieve attitude & een commerciële flair is meer dan welkom.
  • Het hoofd koel hoofd kunnen houden onder stress.

Aanbod

Een uitdagende job met internationale contacten. Je wordt onderdeel van een gemotiveerd team en kan rekenen op een collegiale omgeving. Daarbovenop ontvang je een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen.


Stroom Offres d'emplois
Stroom

STROOM est une entreprise de recrutement qui se concentre à 100% sur la chaîne d'approvisionnement et la logistique. Chaque jour, dans tout ce que nous faisons, nous voulons être le meilleur partenaire de recrutement de la chaîne logistique, en paroles et en actes, pour nos clients et nos candidats. Et ce, tant pour le marché belge que pour le marché néerlandais.

Découvrez les autres opportunités de carrière chez Stroom