logo

Accent Logistics Brugge | 18.04.2024 | Flandre Occidentale

Aankoop en Planning Coördinator


Details de l'offre
  • Contrat :
  • Expérience Minimale: 6 mois à 2 ans
  • Segmentation : Import / Export , Département Logistique / SCM dans une industrie

Description de l’offre

Onze klant is een voedingsbedrijf dat bereide maaltijden, maaltijdsalades en boterhamsalades vervaardigt. Je komt terecht in een hecht team van ambitieuze mensen. Het bedrijf is gemakkelijk bereikbaar met eigen vervoer en voorziet voldoende parkeergelegenheden voor zijn medewerkers.

Functiebeschrijving
Onze klant gelegen in Brugge is op zoek naar een aankoop/resource coördinator om het team te vervolledigen. Als resource coördinator sta je in voor de correcte aanvoer van de grondstoffen die nodig zijn voor de productie van de verse smeersalades en bereide maaltijden. Wat zal er allemaal tot jouw takenpakket behoren in deze functie?

  • Je bent verantwoordelijk voor het dagelijks bestellen van verse ingrediënten en producten met een langere houdbaarheid, met oog voor productieplanning en verbruik
  • Dit omvat het beheren van minimale voorraden volgens prognoses, het tijdig aanvullen van voorraden bij nieuwe starts, het afbouwen van voorraden bij uitfasering en het anticiperen op seizoensgebonden producties
  • Je voert dagelijkse voorraadcontroles uit in het ERP-systeem, houdt leveringen nauwkeurig in de gaten, lost leveringsfouten op en verzorgt de administratie van aankooporders
  • Daarnaast beheer je een deel van de productieplanning en zorg je voor het bestellen en leveren van Intercompany producten en halffabricaten vanuit verschillende locaties


Functie-eisen
Naar welk profiel is onze klant gelegen in Brugge op zoek voor de openstaande vacature van aankoopcoördinator?
  • Je beschikt over een bachelor / master Logistiek of gelijkwaardig door ervaring
  • Je werkt nauwkeurig, planmatig en gestructureerd
  • Je bent in staat om met verandering om te gaan in een complexe, dynamische en snel veranderende omgeving
  • Je bent een teamplayer, communicatief, leergierig, pragmatisch met een affiniteit voor planning
  • Je kan je professioneel uitdrukken in het Nederlands & Frans, kennis Engels is een pluspunt
  • Je hebt kennis van bedrijfsspecifieke software zoals ERP pakket en MS Office pakket
  • Je bent resultaat- en oplossingsgericht met een hands-on mentaliteit
  • Continuous improvement zit in je DNA
  • Je bent een geboren communicator, zowel met interne stakeholders (magazijniers, aankoop, kwaliteit, productie, planning) als met externe contacten (vooral leveranciers)
  • Onderhandelen zit in je bloed en je slaagt erin je doel te bereiken met een goeie portie doorzettingsvermogen, maar altijd op een professionele manier met respect voor de ander


Arbeidsvoorwaarden
Wat mag je van onze klant gelegen in Brugge verwachten?
  • Je komt terecht in een omgeving met aandacht voor jou als persoon: je kan rekenen op een leidinggevende die bereikbaar is en jou de nodige begeleiding kan bieden
  • Je zal werken in moderne kantoren in Brugge en kan na de werkuren genieten van een gloednieuwe bedrijfsfitness (inclusief gratis spinninglessen door een gecertifieerde coach!)
  • 's Ochtends geniet je van een versgemalen koffie en 's middags deel je de lunch met collega's uit de verschillende afdelingen
  • Geen eilandjes te bespeuren bij onze klant, wel een team waar jij je zeker welkom bij voelt ;-)
  • Daarnaast kan je natuurlijk ook rekenen op een correcte verloning (rekening houdende met jouw ervaring) in een 38 urenweek waar glijdende werkuren bespreekbaar zijn


Meer informatie
VG13/BUO