Accent Logistics Brugge | 25.04.2024 | Flandre Occidentale
Administratief/logistiek bediende
Description de l’offre
Onze klant is een groeiend transportbedrijf actief binnen het vervoer van agrarische grondstoffen.
Functiebeschrijving
Als toekomstig Administratief/logistiek bediende bij onze klant zal je instaan voor volgend takenpakket:
- Aannemen van de inkomende oproepen als de planners bezet zijn
- Klachtenbehandeling voor de klanten en archiveren van transportdocumenten en CMR's
- Behandelen van de facturatie (hier zal je een 2-tal dagen per week mee bezig zijn)
- Meehelpen bij de opstart en introductie van nieuw personeel in de dagdagelijkse activiteiten
- Bestuurderskaarten bijhouden en aanvragen, de opvolging van de medische onderzoeken
- Na een interne opleiding zal je het luik preventie alsook voor je rekening nemen
- Je werkt in een 39-urenrooster met werken tussen 8u30 en 17u30, het paritair comité geeft dit je recht op 12-ADV dagen bovenop je oorspronkelijk verlof
Functie-eisen
Als toekomstig Administratief/Logistiek bediende herken je jezelf in volgende competenties:
- Je bent administratief sterk en flexibel aangelegd
- Je bent bereid om bij te leren onder de vleugels van de afdelingsverantwoordelijke
- Je kan je goed vinden in een familiale sfeer en bent communicatief vaardig
- Je beheerst goed de talenkennis Nederlands en Frans, Engels is een mooie plus
Arbeidsvoorwaarden
Als toekomstig Administratief/logistiek bediende regio Waregem kom je terecht in een groeiend bedrijf waar hard werken zeker beloond wordt. Dit leid je al snel af uit de 39-urenweek waarin gewerkt wordt waardoor je als bediende van 12 ADV-dagen geniet. Naast loon naar ervaring geniet je van ecocheques en maaltijdcheques.
Meer informatie
VG13/BUO