logo

Accent Logistics Brugge | 25.04.2024 | Flandre Occidentale

Administratief/logistiek bediende


Details de l'offre
  • Contrat :
  • Expérience Minimale: 6 mois à 2 ans
  • Segmentation : Transport Routier , Employé Logistique

Description de l’offre

Onze klant is een groeiend transportbedrijf actief binnen het vervoer van agrarische grondstoffen.

Functiebeschrijving
Als toekomstig Administratief/logistiek bediende bij onze klant zal je instaan voor volgend takenpakket:

  • Aannemen van de inkomende oproepen als de planners bezet zijn
  • Klachtenbehandeling voor de klanten en archiveren van transportdocumenten en CMR's
  • Behandelen van de facturatie (hier zal je een 2-tal dagen per week mee bezig zijn)
  • Meehelpen bij de opstart en introductie van nieuw personeel in de dagdagelijkse activiteiten
  • Bestuurderskaarten bijhouden en aanvragen, de opvolging van de medische onderzoeken
  • Na een interne opleiding zal je het luik preventie alsook voor je rekening nemen
  • Je werkt in een 39-urenrooster met werken tussen 8u30 en 17u30, het paritair comité geeft dit je recht op 12-ADV dagen bovenop je oorspronkelijk verlof


Functie-eisen
Als toekomstig Administratief/Logistiek bediende herken je jezelf in volgende competenties:
  • Je bent administratief sterk en flexibel aangelegd
  • Je bent bereid om bij te leren onder de vleugels van de afdelingsverantwoordelijke
  • Je kan je goed vinden in een familiale sfeer en bent communicatief vaardig
  • Je beheerst goed de talenkennis Nederlands en Frans, Engels is een mooie plus


Arbeidsvoorwaarden
Als toekomstig Administratief/logistiek bediende regio Waregem kom je terecht in een groeiend bedrijf waar hard werken zeker beloond wordt. Dit leid je al snel af uit de 39-urenweek waarin gewerkt wordt waardoor je als bediende van 12 ADV-dagen geniet. Naast loon naar ervaring geniet je van ecocheques en maaltijdcheques.

Meer informatie
VG13/BUO