logo

Accent Logistics Brugge | 25.04.2024 | Flandre Occidentale

Customer support bediende


Details de l'offre
  • Contrat :
  • Expérience Minimale: 6 mois à 2 ans
  • Segmentation : Transport Routier , Employé Logistique

Description de l’offre

Onze klant gelegen in Oostende maakt deel uit van een grote Internationale groep.

Functiebeschrijving
Wil jij net altijd dat tikkeltje extra doen voor je klant? Heb je nood aan afwisseling en voel jij je goed in een no-nonsens cultuur? Dan zoeken wij jou! Voor onze klant gelegen in Oostende gaan we op zoek naar een Customer Support bediende. Wat zal er allemaal tot jouw takenpakket behoren in deze functie?

  • Je bent het eerste aanspreekpunt (telefonisch of via mail) voor klanten en helpt hen verder in het zoeken naar de beste oplossing
  • Je verwerkt ook de vele werkorders die dagelijks bij onze klant binnenstromen
  • Je bent eigenlijk de spilfiguur tussen de sales en de planning
  • Jij zorgt er mee voor dat de klanten kunnen rekenen op ultra-professionele en uitgebreide know-how rond duurzame afvalverwerking


Functie-eisen
Voor onze klant gelegen in Oostende gaan wij op zoek naar een gedreven Customer Support bediende. Herken jij jezelf in onderstaande puntjes? Aarzel dan niet en solliciteer dan snel!
  • Je hebt een gemotiveerde en enthousiaste persoonlijkheid
  • De Nederlandse taal beheers je héél goed, Engels en Frans zijn een pluspunt
  • Hoe meer talen, hoe meer afval ze kunnen verwerken
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en bent klantgericht, want ze willen natuurlijk dat hun klanten blij zijn met de dienstverlening
  • En als je nog initiatiefrijk en proactief bent op de werkvloer, dan is dat mooi meegenomen
  • Heb je kennis van Microsoft Office en ervaring met CRM-systemen? Dat is zeker een plus
  • Je hebt er geen probleem mee om tot 18 u op kantoor te blijven


Arbeidsvoorwaarden
Wat mag je van onze klant gelegen in Oostende verwachten?
  • Een gevarieerde job waar je mag rekening op een opleiding door een ervaren collega
  • Een voltijds uurrooster waarin je tot 18 uur op kantoor bent om de klanten vol enthousiasme te woord te staan
  • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groei waarin het volgen van opleiding of bijschaven van je kennis wordt aangemoedigd
  • Een marktconform salaris met mooie voordelen zoals maaltijdcheques van € 8 per gewerkte dag,, hospitalisatie- en groepsverzekering & extra sectorale vakantiedagen
  • Een fijne en informele werksfeer
  • Mogelijkheid om een elektrische fiets te leasen! Zo kan je lekker duurzaam naar het werk komen en bijdragen aan een betere wereld
  • Bovenop je 21 wettelijke vakantiedagen krijg je 12 betaalde ADV dagen


Meer informatie
VG13/BUO