logo

Accent Logistics Brugge | 24.04.2024 | Flandre Orientale

Verantwoordelijke logistiek & aankoop


Details de l'offre
  • Contrat :
  • Expérience Minimale: 6 mois à 2 ans
  • Segmentation : Import / Export , Département Logistique / SCM dans une industrie

Description de l’offre

Onze klant in Eeklo is specialist in het aanbieden van aluminium maatwerkoplossingen voor alle bouwsectoren. Dit gaat zowel over het oplossingen voor het inkleden van gevelopeningen (ramen, deuren & poorten) tot het aankleden van volledige gevels. Bij onze klant is de grootste waarde - TALENT. Ze geven mensen de kans te leren en zich volledig te ontplooien. Dit met de nodige respect naar elkaar, klanten en leveranciers. Ben jij de persoon die zich wil toespitsen in het mee helpen vervaardigen van op maat gemaakte aluminium producten? Solliciteer dan snel op deze vacature en wie weet ben jij wel hun nieuwe aanwinst.

Functiebeschrijving
Als verantwoordelijke voor de aankoop & logistiek voor onze klant gelegen in Eeklo coördineer je alle transportactiviteiten binnen het bedrijf. Zowel intern als extern communiceer je met verschillende partijen. Wat zal er allemaal tot jouw takenpakket behoren in deze functie?

  • Je beheert alle processen gerelateerd aan aankoop en logistiek. Dit kan gaan van het opvolgen van levertermijnen en klachten tot het opvragen van prijsoffertes en orderbevestigingen
  • Je zorgt voor de planning aankoop grondstoffen
  • Je maakt de planning op voor de verpakkingen van de bestellingen.
  • Je plant het transport in, zowel met interne als externe chauffeurs
  • Je werkt nauw samen met de magazijnverantwoordelijke om alles vlot te laten verlopen
  • Je volgt de doorlooptijden op van bestaande bestellingen en orderbevestigingen
  • Je denkt mee aan de optimalisatie van nieuwe processen binnen aankoop en logistiek
  • Je garandeert een optimaal voorraadbeheer


Functie-eisen
Herken jij jezelf in onderstaande puntjes voor de vacature van verantwoordelijke aankoop & logistiek voor onze klant gelegen te Eeklo?
  • Je hebt enkele jaren ervaring in aankoop en/of logistiek
  • Je genoot bij voorkeur een opleiding als bachelor in een economische of technische richting of je hebt een equivalent door ervaring
  • Je kan vlot communiceren en je staat op je strepen wanneer nodig
  • Vlekkeloos communiceren in het Nederlands is voor jou geen probleem. Ook kan je je goed uitdrukken in het Frans en Engels, en heb je een basiskennis van het Duits
  • Je bent punctueel en zet graag de puntjes op de ‘i'
  • Je kan goed werken met Microsoft Office
  • Kennis van ERP-systemen is een plus!
  • Je werkt graag in teamverband, maar kan ook zelfstandig werken
  • Je kan steeds het overzicht bewaren, keep it simple
  • Je bent analytisch en hebt inzicht in de processen
  • Je bent flexibel en stressbestendig


Arbeidsvoorwaarden
Onze klant regio Eeklo biedt:
  • Een job optie vast of onmiddellijk een vast contract afhankelijk van jouw persoonlijke situatie
  • Een verloning die aansluit bij jouw ervaring
  • Een 40 uren werkweek van maandag tot vrijdag met 12 ADV dagen
  • Maaltijdcheques van 6 euro
  • Een job in een kleine KMO waar er ruimte is voor een hapje en een drankje en verschillende activiteiten
  • Korte communicatielijnen
Is dit de droomjob waar jij naar op zoek bent? Laat het ons zeker weten via [email protected] of +32 50 44 47 14

Meer informatie
VG13/BUO