logo

Accent Logistics Geel | 25.04.2024 | Anvers

Dispatcher


Details de l'offre
  • Contrat :
  • Expérience Minimale: 6 mois à 2 ans
  • Segmentation : Département Logistique / SCM dans une industrie , Employé Logistique

Description de l’offre

De firma is een internationaal bedrijf met Franse roots, gespecialiseerd in afvalinzameling en -verwerking. Ze hebben vestigingen in Europa, Noord-Amerika, Oost-Azië en Australië. Onze klant biedt haar publieke en privéklanten een compleet gamma milieuoplossingen op het gebied van water, afval en energie. De organisatie helpt haar klanten om hun milieu-impact te verminderen en zo in te spelen op de klimaat noodsituatie. Veolia Belux is aanwezig in heel België, stelt 4.200 mensen tewerk en heeft een omzet van 800 miljoen euro. De vestiging in Gent is makkelijk te bereiken met eigen vervoer en beschikt over een ruime parking.

Functiebeschrijving
Voor de functie als Dispather zal je tewerkgesteld worden op de site in Beerse. Voor deze functie zal je instaan voor de opvolging van de geplande routes van de chauffeurs binnen de afdelingen: Rol, uitzet en huis aan huis ophalingen. Jouw takenpakket bestaat uit 3 luiken:

  • Planning en organisatie
Je stuurt de planning bij of plant de niet uitgevoerde orders / routes opnieuw in op dezelfde dag. Je lost ad hoc problemen op ter ondersteuning van de ploegbaas. Je zorgt voor een goede planning van de resources en stelt de teams samen in functie van de afgesproken capaciteit. Je legt hierbij ook de nodige documenten klaar voor de chauffeurs.
  • People management
Je ziet erop toe dat de veiligheidsregels van SUEZ worden nageleefd en stuurt hierin bij wanneer nodig. Je volgt de chauffeurs en laders op in hun dagdagelijkse activiteiten, je bent hun aanspreekpunt en houdt de nodige feedbackgesprekken met hen. Je vraagt dagelijks algemene feedback op bij de chauffeurs ivm prioritaire klanten, probleemadressen, gevaarlijke situaties, … Je coacht en begeleidt de ploegbaas en de chauffeurs. Je staat in voor de validatie van verloven, de selectie van nieuwe chauffeurs, het mee-organiseren van medische onderzoeken en het beheer van de kasten in de kleedkamer. Je zorgt voor een correcte toepassing van het onthaalbeleid van startende chauffeurs. Je organiseert en presenteert toolboxen en chauffeursvergaderingen. Je voert de nodige controles uit: werd er schade gereden met de vrachtwagen? Hoe is de algemene toestand van de wagen? Hoe staat het met het verbruik per vrachtwagen? Werden containers vol afgezet? Werden rij- en rusttijden gerespecteerd? Je volgt deze zaken ook verder op door hierover in communicatie te gaan met de chauffeurs en hierover indien nodig ook geregistreerde gesprekken te voeren.
  • Administrator
Je zorgt voor een tijdige en kwalitatieve dagafsluit / gatekeeping: je zoekt de nodige bonnen op, staat in voor het klassement, je gaat na of de boordcomputer op een goede manier wordt gebruikt door de chauffeur gedurende de dag, … Je bekijkt en interpreteert de nodige rapporteringen om iedereen op een goede manier te kunnen opvolgen (verloven, meeruren, ADV, …). Je volgt de ingegeven prestaties van de chauffeurs en laders op. Je staat in voor de algemene logistieke administratie: aanmaken TCF's, inplannen keuringen, invullen DOCMAN, genereren incidenten rapporten, risicomeldingen en schadedossiers, stock beheren van de PBM's, … Je werkt in 2 ploegen namelijk:
  • Vroege 6 – 14u/14u30
  • Late 9u30 – 18u
Na de uitzendperiode zal je af en toe de permanentiedienst moeten openemen. Deze wordt altijd op voorhand afgesproken. Hiervoor krijg je dan een telefoon ter beschikking en een internet at home vergoeding.

Functie-eisen
Als dispatcher zijn we opzoek naar een gedreven persoon die zich kan vinden in onderstaand profiel:
  • Ervaring in de dispatching en logistiek of een opleiding hierin gevolgd.
  • Zeer goede beheersing van de Nederlandse taal. Elke andere taal is een pluspunt.
  • Je kan goed plannen en kan omgaan met stress.
  • Je kan vlot overweg met de computer.


Arbeidsvoorwaarden
Wat zit er in voor jou?
  • Brutoloon tussen €2500 - €3000 (afhankelijk van de ervaring)
  • Maaltijdcheques €8/gewerkte dag
  • Ecocheques €250/jaar
  • Hospitalisatieverzekering waar je ook je gezinsleden kan aansluiten mits een kleine bijdrage
  • Groepsverzekering 3%
  • Cafetariaplan
  • 40 uren week
  • 20 wettelijke vakantiedagen
  • 12 ADV dagen
  • 4 extra sector dagen
Tijd en ruimte voor FUN: familiedag in Plopsaland, personeelsfeest, pizzaparty, …

Meer informatie
VG13/BUO