logo

Accent Logistics Gent | 22.04.2024 | Flandre Orientale

Customer Service Medewerker - Ferry


Details de l'offre
  • Contrat :
  • Expérience Minimale: Moins de 6 mois
  • Segmentation : Transport Routier , Employé Logistique

Description de l’offre

Onze klant behoort reeds 150 jaar lang tot de logistieke grootmachten binnen Europa. Ze biedt vrachtdiensten aan via één van de grootste geïntegreerde transport- en logistieke netwerken van Europa.

Functiebeschrijving
Als customer service Ferry ben je verantwoordelijke voor het departement Ferry met afvaarten naar en van Scandinavië. Je zal instaan voor het onderstaande takenpakket;

  • Je staat in voor het opvolgen en beheren van de boekingen.
  • Administratieve opvolging en afwerking lading schepen.
  • Je staat in nauw contact met ons sales team.
  • Je behandeld de transportdocumenten.
  • Samenwerken met operationele teams.
  • Je zal instaan voor de passagiersboekingen.


Functie-eisen
In deze functie als customer service Ferry leggen we de nadruk op nauwkeurigheid, oplossingsgerichtheid en flexibiliteit. Je hebt volgend profiel:
  • Zowel zelfstandig kunnen werken als teamwork zit in je DN
  • Je bent ruimdenkend en leergierig? Training on the job is mogelijk!
  • Office -applicaties hebben voor jou geen geheimen
  • Je ziet het zitten om in een internationale context te werken en beheerst de Engelse taal
  • Je bent bereid om te werken in een flexibel uurrooster (shift + weekend)
  • Je bent stressbestendig en nauwkeurig


Arbeidsvoorwaarden
Onze klant biedt de logistiek bediende het onderstaande loonpakket:
  • Uitdagende functie in een internationale omgeving
  • Je kan rekenen op een marktconform salarispakket
  • Hospitalisatie + groepsverzekering
  • Interne doorgroeimogelijkheden
  • Gloednieuwe kantoor gebouwen
  • Maaltijdcheques van €8/dag
  • Sociaal abonnement /vervoer kosten
  • Shiftvergoeding: na 20uur op zaterdag en zondag


Meer informatie
VG13/BUO