
Accent Logistics NV | 24.06.2025 | Flandre Orientale
Logistiek Bediende, voltijds
Description de l’offre
BedrijfsinformatieOnze klant is opgericht in 1908, is een toonaangevend internationaal logistiek bedrijf, gespecialiseerd in weg-, lucht- en zeetransport, douaneformaliteiten en supply chain-oplossingen. Met vestigingen in meer dan 15 landen, waaronder 12 in België, zorgen we voor efficiënte en betrouwbare wereldwijde verzendingen.
Functieomschrijving
✔ Vragen beantwoorden van klanten via telefoon en mail, op een professionele en klantvriendelijke manier.
✔ Nauw opvolgen en verwerken van inkomende en uitgaande goederen.
✔ Opstellen van vervoersdocumenten en het regelen van de nodige administratie.
✔ Beheren van de voorraad, opvolgen van palletruilen en verzorgen van de maandelijkse en wekelijkse facturatie.
✔ Onderhouden van het contact met bestaande klanten en het efficiënt inplannen van afspraken.
✔ Werken met specifieke software en ERP-systeem.
Jouw profiel
✔ Je beschikt over een bachelor of gelijkwaardige ervaring in een gelijkaardige functie
✔ Je bent tweetalig, Nederlands & Frans en een goede kennis van het Engels
✔ Je bent communicatief sterk, klantgericht en werkt nauwkeurig
✔ Je werkt vlot met de computer en leert snel nieuwe systemen aan
✔ Je bent een kei in het plannen en organiseren, presteren onder druk is geen probleem
✔ Je bent collegiaal en flexibel ingesteldheid
Wij bieden jou
Wat bieden wij jou?
✔ Een aantrekkelijk salaris afhankelijk van ervaring en/of opleiding.
✔ Extralegale voordelen, waaronder:
-Groepsverzekering
-Hospitalisatieverzekering (met eigen bijdrage)
-Woon-werkverkeer vergoeding
-13de maand
-€250 aan ecocheques
-6 ADV-dagen en 3 extralegale vakantiedagen
-1 dag thuiswerk na inwerkperiode
✔ Een voltijdse job, maandag t.e.m. donderdag van 9u tot 17u45, op vrijdag tot 17u
✔ Een gezellige werkomgeving met enthousiaste collega’s
✔ De kans om te groeien in een boeiende sector
