logo

CTRL-F Logistics Waasland | 25.06.2025 | Anvers

Materials Management Coordinator


Details de l'offre
  • Contrat : Employé
  • Minimal Experiance: 2 à 5 ans
  • Segmentation :

Description de l’offre
Organisatie

Dit toonaangevend internationaal bedrijf is gespecialiseerd in productie & levering van geavanceerde chemische materialen voor de elektronica-industrie zoals printplaten... Met hun expertise en toewijding ondersteunen zij de ontwikkeling van de nieuwste elektronische producten en oplossingen.

Functie

Voor de functie van Materials Management Coordinator heb je 2 luiken in je takenpakket op gebied van procurement en material managmenet :


PROCUREMENT

  • Je staat in voor het uitbouwen van de relatie met leveranciers en monitort de kwaliteit in hun service process,
  • Je ondersteund interne partijen met betrekking tot bestellingen aangaande niet-standaard materialen, dit startend van marktonderzoek tot aan de selectie van de juiste leverancier,
  • Je draagt de verantwoordelijkheid omtrent het beheren en monitoren van de administratie van het aankoopproces, dit van aanvraag tot levering,
  • Je documenteert leveranciersklachten en volgt deze verder op,


MATERIALS MANAGEMENT

  • Je gebruikt de SAP Planning tool om een gedetailleerde productie planning uit te werken en te beheren, dit gebaseerd op forecast oefeningen en klantenorders,
  • Je ontwikkelt een stockbeheer dat tegemoet komt aan de policies en prioriteiten,
  • Je zorgt voor de bestelling van grondstoffen, voorraden en verpakkingsmaterialen in samenwerking met de procurement collega’s,
  • Je beheert het stockbeheer op een zo optimaal mogelijke manier.


Profiel

Als Materials Management Coordinator kunnen we je zo omschrijven :


  • Je genoot een Bachelor opleiding in economische richting en toont een sterke interesse voor de technische aspecten van de producten.
  • Je hebt enige ervaring in een organiserende rol in een internationale productie omgeving.
  • Klantentevredenheid (zowel intern als extern) draag je hoog in het vaandel.
  • Als enthousiaste problem-solver zie je elk probleem als een uitdaging en zoek je (samen met de andere afdelingen) naar een efficiënte oplossing.
  • Je hebt oog voor detail en bent opmerkzaam voor afwijkingen of veranderingen aan producten en documenten.
  • Je kan vlot spreken, lezen en schrijven in het Nederlands en het Engels. Andere talen zijn een troef.
  • Je bent administratief nauwkeurig, en gaat vlot om met de meest courante MS Office software applicaties.


Aanbod

Wat biedt onze klant aan?


  • Een uitdagende en ondernemende werkomgeving waar je zich ten volle kan ontwikkelen,
  • Een competitief salaris en extra-legale voordelen (groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, tandverzekering,...)
  • Flex Income Plan (fietsleasing, teletolbadge, abonnement De Waterbus, aanschaf multimedia, ...),
  • 20 wettelijke verlofdagen, aangevuld met 12 arbeidsduurverminderingsdagen
  • Maximum bedrag aan maaltijdcheques
  • Glijdende uurroosters.