logo

Harbour Plus | 26.09.2025 | Anvers

Customer Service Executive – Regio Antwerpen


Details de l'offre
  • Contrat : Employé
  • Minimal Experiance: 6 mois à 2 ans
  • Segmentation : Service à la clientèle , Import / Export

Description de l’offre

Harbour Plus is een selectiekantoor met specialisaties in Maritime & Logistics, HSEQ en Office. Onze meerwaarde is dat we steeds binnen onze niche werken en zo perfect vanuit onze ervaring kunnen spreken. De persoonlijke toets krijgt u er bovenop!

Over de job

• Je ontvangt en behandelt chauffeurs aan de balie en verwijst deze door naar het magazijn met de juiste papieren.

• Administratief worden operationele dossiers door jou correct opgestart en afgehandeld, klaar voor facturatie. Indien je bepaalde documenten mist, worden deze door jou opgevraagd bij de leverancier.

• Het perfect organiseren, controleren en afleveren van dossiers is jouw verantwoordelijkheid. Je zorgt er tegelijkertijd voor dat alle opdrachten correct worden doorgegeven aan het magazijn en begeleidt je collega’s waar nodig. Uiteindelijk rapporteer je aan jouw teamleader.

• Je verzorgt de interne en externe communicatie omtrent lopende en operationele dossiers en zorgt ervoor dat alle partijen correct en tijdig op de hoogte zijn van de lopende flow. Daarnaast zorg je voor een correcte rapportage en opvolging van aangemaakte dossiers in het ERP-systeem (Navitrans of GTR).

• Naast jouw eigen werk heb je oog voor drukte bij je collega’s en kan je inspringen waar nodig; je fungeert als een echte back-up.

• Je denkt ondernemend en zelfstandig na over de verbetering en efficiëntie van bestaande werkprocessen en stelt alternatieven voor indien mogelijk.

Wie zoeken we?

• Je genoot minimum een secundaire opleiding en hebt bij voorkeur ervaring met een soortgelijk takenpakket waarbij kennis van de logistieke workflow aantoonbaar is.

• Je bent administratief sterk en kan vlot overweg met gebruikelijke en nieuwe softwarepakketten. Je kan vlot switchen tussen verschillende computerprogramma’s.

• Je bezit een groot aanpassingsvermogen en blijft stressbestendig in verschillende situaties, waarbij klantgerichtheid en probleemoplossend denken steeds op de eerste plaats komen.

• Je bent flexibel en draagt collegialiteit hoog in het vaandel als een echte teamspeler.

• Je bent enthousiast om anderen verder te helpen en bezit sterke communicatieve vaardigheden waarbij je je vlot kan uitdrukken in het Nederlands en Engels (zowel gesproken als geschreven). Kennis van andere talen is een pluspunt.

Wat krijg je terug?

Werk dat klopt – in een omgeving waar je je thuis mag voelen.

• Een gevarieerde voltijdse functie binnen een internationale omgeving, met shiften wisselend tussen 07u– 15u06 en 09u – 17u06.

• Ruimte om onze manier van werken te optimaliseren en vernieuwen.

• Een marktconform loonpakket met tal van extralegale voordelen, fietsplan, een extra verlofdag op jouw verjaardag, …

• Ruime opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden zowel intern als extern.

Heeft u interesse in deze vacature of wenst u vrijblijvend meer info? Neem dan even contact op via [email protected] of 0476/56.35.00 en ik help u graag verder.