logo

Start People | 13.11.2025 | Flandre Occidentale

Aankoop Assistent


Details de l'offre
  • Contrat : Employé
  • Minimal Experiance: 6 mois à 2 ans
  • Segmentation : Achat / Procurement

Description de l’offre
 
Description

Als Purchasing Assistent ben jij een onmisbare schakel binnen het aankoopproces van de onderneming. Je ondersteunt de aankopers bij het beheer van leveranciers, het opvolgen van bestellingen en het optimaliseren van het voorraadbeheer. Met jouw oog voor detail en commerciële feeling draag je actief bij aan een efficiënt aankoopbeleid.

Jouw taken:

  • Administratieve en operationele ondersteuning van de aankoopafdeling
  • Opvragen en vergelijken van offertes
  • Actief contact onderhouden met leveranciers en interne afdelingen
  • Opvolgen van leveringen en voorraadniveaus
  • Analyseren van aankoopdata en rapporteren aan de aankoper
 
Company

Onze klant is een groothandel die totaaloplossingen biedt voor de horecasector,

 
Profile

Jouw profiel:

  • Je beschikt over een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring
  • Je bent administratief sterk en hebt oog voor detail
  • Je communiceert professioneel en schrijft vlot
  • Je hebt affiniteit met de horecasector
  • Je hebt een sterke commerciële mindset
  • Je werkt vlot met Excel
  • Ervaring met ERP-systemen is een mooi pluspunt
  • Je bent een echte teamplayer met een proactieve aanpak
 
Offer

De klant biedt:

  • Een dynamische werkomgeving binnen een groeiend familiebedrijf
  • Een functie met variatie en verantwoordelijkheid
  • Marktconforme verloning aangevuld met extralegale voordelen
  • Personeelskorting op het assortiment