logo

Start People | 18.04.2024 | Anvers

Administratief Assistent


Details de l'offre
  • Contrat : Employé
  • Expérience Minimale: 6 mois à 2 ans
  • Segmentation :

Description de l’offre

Taakomschrijving

Zijn de volgende taken echt iets voor u? Dan ben jij de Administratief Assistent dat we zoeken:

  • Je controleert de ontvangen transportopdrachten op volledigheid en juistheid;
  • Ontbreekt er informatie? Dan neem je contact op met de klant;
  • Je zorgt voor een tijdige, correcte en nauwkeurige administratie van de transportopdrachten;
  • Je maakt per transportopdracht een dossier op;
  • Je rapporteert problemen of onregelmatigheden aan de supervisor;
  • Je zal de EDI's controleren, uithalen en confirmeren;
  • Andere ondersteunende administratieve taken;

Profielomschrijving

Passen de volgende puntjes binnen uw profiel? Dan ben jij de Administratieve Assistent die we zoeken:

  • Je beschikt over een A2 diploma;
  • Goede kennis van het Nederlands en Engels (Frans is een plus);
  • Je hebt uitstekende computervaardigheden;
  • Je bent administratief sterk;
  • Je werkt ordelijk en nauwkeurig;
  • Ervaring binnen de logistieke sector is een plus, geen must;
  • Je bent bereid om te te werken in de late shift (11:00/12:00 uur tot 19:00/20:00 uur);

Aanbodomschrijving

Onze klant biedt u als Administratief Assistent het volgende:

  • Werk bij een wereldspeler binnen de logistieke sector;
  • Een sterk en hecht team;
  • Een uitdagende job met groeimogelijkheden;
  • Een functie met veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid binnen een dynamische omgeving;
  • Een mooi salaris aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, ecocheques, GSM, … );
  • Glijtijden;
  • Vrij op te nemen verlof (rekening houdend met het team en de voorziene deadlines);
  • Een mobiliteitsplan dat je de mogelijkheid biedt om je gemakkelijk, gezond en groen naar het werk te verplaatsen;
  • Een tewerkstelling in een sector die een positieve bijdrage levert aan het halen van de milieudoelstellingen;