logo

Start People | 17.04.2024 | Anvers

Administratief Coördinator


Details de l'offre
  • Contrat : Employé
  • Expérience Minimale: 6 mois à 2 ans
  • Segmentation :

Description de l’offre

Administratief Coördinator

Functieomschrijving

Als Administratief Coördinator voor een logistiek bedrijf, zal je volgende verantwoordelijkheden hebben.

  • Volledige afhandeling van dossiers van klanten; 
  • Contact hebben met klanten en zorgen voor een optimale dienstverlening; 
  • Opstart en aanmaak van dossiers; 
  • Oplossen van onverwachte situaties; 
  • ....

Profiel

Als administratief medewerker heb je volgende kwaliteiten; 

  • Bachelor denk- en werkniveau; 
  • Ervaring in administratie, je bent eigenlijk een administratieve duizendpoot; 
  • Je spreekt Nederlands en Engels; 
  • Je werkt nauwkeurig en heel punctueel; 
  • Je bent sociaal en klantgericht; 

Aanbod

Bij dit bedrijf kom je alvast terecht een in een stabiele maar uitdagende werkomgeving. Daarnaast kan je rekenen op:

  • een marktconforme verloning, aangevuld met extralegale voordelen
  • flexibele werkomgeving met 1 dag thuiswerk, fietsleasing etc. 
  • interne en externe opleidingsmogelijkheden 
  • een klein team waar collegialiteit voorop staat 

Bedrijfsinfo

Heb jij een verhuis gepland staan? Dan moet je bij onze klant zijn! Bij dit bedrijf werken enkel doeners, zij zetten dagelijks alles op alles om goederen veilig van punt A naar punt B te transporteren. Verhuis je van Merksem naar Stabroek? tof! maar onze klant gaat ook veel grotere uitdagingen aan, zo verhuizen ze goederen naar onder andere Amerika etc. Wil jij deel uitmaken van dit team?

Heb je interesse in deze vacature?

Solliciteer nu en we nemen spoedig contact met je op.