logo

Unique Maritiem | 11.04.2024 | Anvers

Account Executive Customer Service


Details de l'offre
  • Contrat :
  • Expérience Minimale: 5 à 10 ans
  • Segmentation : Département Logistique / SCM dans une industrie , Employé Logistique

Description de l’offre

Onze klant is actief in de sector van het uitzonderlijk cargotransport. Als onafhankelijk bedrijf, gevestigd in Antwerpen, groot genoeg om elk grootschalig project aan te nemen, maar tegelijk ook een bedrijf op mensenmaat dat een persoonlijk aanpak garandeert.



Functiebeschrijving

Voor onze klant gelegen in Deurne, is Unique Maritiem op zoek naar een Account Executive Customer Service

Je bent verantwoordelijk voor het volledige verloop en efficiënt afhandelen van logistieke stromen volgens bestaande processen. Je draagt bij tot een efficiënte en klantgerichte logistieke dienstverlening. Gegevens worden door jou uitgewisseld met de klant, vragen beantwoord en gevraagde inlichtingen verstrekt. Taken worden volgens precieze regels uitgevoerd en dit binnen de vooropgestelde tijdslimiet. Je bouwt een sterke klantenrelatie op en streeft hierbij naar een optimale klantentevredenheid.

  • Je staat in voor het volledig operationeel dossierbeheer van A tot Z binnen het ERP systeem, klaar voor facturatie;
  • Transport- , bevrachting-, douanedocumenten worden door jou opgesteld, gecontroleerd en opgevolgd;
  • Je voert operationele communicatie met de klant en staat in contact met onze interne operationele diensten. De klant wordt door jou proactief op de hoogte gehouden i.v.m. het verloop van de zending teneinde de klantentevredenheid hoog te houden;
  • Je treedt regelmatig in overleg met de Sales collega’s i.v.m. de evolutie van de business (groei / daling). Eventuele vragen van klanten worden door jou geregistreerd en opgevolgd, dit in overleg met jouw teamleader;
  • Optionele verzekeringspolis wordt door jou in orde gebracht met de verzekeringsmakelaar.


Functie-eisen

Ben je de nieuwe Account Executive Customer Service van onze klant? Lees snel even verder, herken je jezelf in onderstaand profiel?

  • Je behaalde een Bachelor diploma Logistiek management of gelijkwaardig door ervaring (expeditie : import en export) en hebt hierin minimum 3 jaar ervaring. Een basis douanekennis is noodzakelijk;
  • Je bent communicatief sterk, beleefd assertief en beheerst de Nederlandse en Engelse zeer goed (zowel mondeling als schriftelijk). Heb je ook nog kennis van het Frans en/of Duits dan is dit zeker een pluspunt;
  • Je bent gedreven, klantgericht en een echte teamspeler. Je staat open voor veranderingen;
  • Administratief ben je sterk (gezien er gewerkt wordt met meerdere ERP systemen) en krijgt snel een goed inzicht in de workflow. Kennis van Navitrans is een groot pluspunt.


Arbeidsvoorwaarden

Voor wat, hoort wat. Zo denkt onze klant er ook over. Bekijk snel hun aanbod voor de functie van Account Executive Customer Service:

  • Een uitdagende functie in een internationale omgeving;
  • en mooi loonpakket met tal van extralegale voordelen,
  • Flexibele werkuren en ook thuiswerk (1 dag/week) is mogelijk,
  • Fietsleasing,
  • Een extra verlofdag op jouw verjaardag, … ;
  • Ruime opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden zowel intern als extern;
  • Werken in een klein team waar collegialiteit belangrijk is.

De enige vraag die je nu nog hebt, waar kan ik solliciteren? Dit kan snel via de button hieronder!

Heb je gesolliciteerd? Dan neemt één van onze Unique recruiters binnen de 2 dagen contact met je op. Als het eerste telefonische gesprek voor beide partijen een leuke kennismaking is, word je uitgenodigd voor een gesprek op kantoor. Daarna ontmoet je je toekomstige manager bij het bedrijf in kwestie.