logo

Xtra Maritime & Logistics Oost | 05.04.2024 | Bruxelles

Accountmanager Express Dienst - Regio Antwerpen, Brussel en Wallonië


Details de l'offre
  • Contrat : Employé
  • Expérience Minimale: 5 à 10 ans
  • Segmentation : Administration , Transport Routier , Vente Interne , Outside Sales , Sales Management

Description de l’offre

Xtra Harbour Select is gespecialiseerd in maritieme en logistieke profielen. Onze meerwaarde is dat we steeds binnen onze niche werken en zo perfect vanuit onze ervaring kunnen spreken. De persoonlijke toets krijgt u er bovenop!

Als Account Manager ga je in België Express dienst verkopen bij klanten. Je doet aan prospectie in combinatie met het beheer van een bestaande klanten portefeuille. Op die manier behaal je de vooropgestelde targets & ben je een sleutelfiguur in de verdere groei.

Functieomschrijving

• Je realiseert nieuwe klanten en voorziet deze klanten van wereldwijde koerierdiensten voor document-, pakket- en vracht-zendingen
• Je doet wekelijks een 10 à 15tal klantenbezoeken in combinatie met telefonische prospectie (outside sales). Jouw focus zal voornamelijk liggen op het binnenhalen van nieuwe prospecten (hunting).
• Opstellen van rapportages voor klanten o.b.v. systeem gegevens
• Het afgeven van spot tarieven en het opstellen van offertes voor klanten
• Beheren van data, zoals aankoop- en verkooptarieven, in de systemen
• Het aanbevelen van verbeteringen en bieden van de benodigde ondersteuning om te zorgen voor standaardisatie en optimalisatie van het proces
• Effectieve relaties opbouwen tussen alle divisies

Profiel

• Je hebt een eerste sales ervaring binnen een Express dienst (inside sales, key account, outside sales, …)
• Je bent een hunter en krijgt jouw energie uit het binnenhalen van nieuwe klanten
• Je kan out of the box denken om de juiste oplossing op maat voor te stellen
• Je bent een echte teamplayer, met je collega’s van operations, sales-collega’s, management, …
• Je kan jezelf vlot uitdrukken in het Nederland en Engels (zowel schriftelijk als mondeling), Frans is een plus punt

Aanbod

• We zijn een uitdagende werkomgeving met volop mogelijkheden voor verdere professionele groei en ontwikkeling.
• We hebben een directe en open bedrijfscultuur
• Flexibele werktijden (glijtijden) en homework policy van twee dagen per week na inwerkperiode
• Je krijgt een vast contract met een mooi pakket aan extralegale voordelen (Bedrijfswagen, tankkaart, laptop, gsm, netto onkosten, bonussysteem, MC, ecocheques, groeps-en hospitalisatieverzekering, 33 verlofdagen, fietsleasing, …)

Heeft u interesse in deze vacature of wenst u vrijblijvend meer info? Neem dan even contact op via [email protected] of 0473/29.49.35 en ik help u graag verder.