logo

Xtra Maritime & Logistics West | 29.03.2024 | Anvers

Customer Service (VS) - Regio Antwerpen


Details de l'offre
  • Contrat : Employé
  • Expérience Minimale: 2 à 5 ans
  • Segmentation : Service à la clientèle , Import / Export , Administration , Expéditeur Mer , Expéditeur / Forwarder , Import / Export

Description de l’offre

Xtra Harbour Select is gespecialiseerd in maritieme en logistieke profielen. Onze meerwaarde is dat we steeds binnen onze niche werken en zo perfect vanuit onze ervaring kunnen spreken. De persoonlijke toets krijgt u er bovenop!

Je staat in contact met rederijen en Amerikaanse expediteurs. Je bent verantwoordelijk voor de registratie, input en facturatie van zeevrachten voor de verschillende trade lanes. Je houdt hierbij rekening met de nationale én internationale regelgeving en specifieke instructies van klanten opdat een vlotte en accurate afwikkeling van de opdracht bekomen kan worden.

 

Jobinhoud: 

  • Je staat in voor allerhande administratie (opvolgen e-mails, input en controle van gegevens, VGM registeren / controleren / ingeven, …)
  • Je staat in voor de correcte opvolging en afwerking van: boekingen, Import Security Filingen voor klanten, Chassis procedure, …
  • Je verstuurt de nodige verschepingsdocumenten naar klanten, maakt documenten beschikbaar voor agenten, ocean carriers en custom brokers;
  • Je laat douane formaliteiten uitvoeren voor export en import en hebt hiervoor zowel interne als externe contacten;
  • Ook facturatie van klanten behoort tot jouw takenpakket, facturen worden door jou ingeboekt van leveranciers, ocean carriers en agenten.

Profiel: 

  • Je hebt bij voorkeur 3 – 5 jaar logistieke ervaring opgedaan bij een scheepsagent en/of een logistieke opleiding van minstens 3 jaar genoten;
  • Je bent een administratieve duizendpoot en communiceert zeer vlot in het Nederlands en Engels (zowel gesproken als geschreven);
  • Je kan vlot werken in het MS Office pakket (Excel en Outlook);
  • Je bent een teamplayer en kan op een respectvolle manier communiceren met interne en externe klanten.

Aanbod: 

  • Een uitdagende functie in een internationale omgeving;
  • Een marktconform loonpakket met tal van extralegale voordelen, flexibele werkuren, buiten de toegekende verlofdagen door de sector ben je ook een extra dagje vrij op jouw verjaardag, fietsleasing, …;
  • Ruime opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden zowel intern als extern;
  • Werken in een klein team waar collegialiteit belangrijk is

Heeft u interesse in deze vacature of wenst u vrijblijvend meer info? Neem dan even contact op via [email protected] of 0476/56.35.00 en ik help u graag verder.