logo

One on One | 09.04.2024 | Anvers

Customer Service Agent Import


Details de l'offre
  • Contrat : Employé
  • Expérience Minimale: 6 mois à 2 ans
  • Segmentation : Service à la clientèle , Import / Export , Compagnie Maritime , Employé Logistique

Description de l’offre

Jobinhoud:

Voor een wereldspeler in de logistieke sector zijn wij op zoek naar een dynamische collega voor de import afdeling. Als Customer Service Agent speel je een cruciale rol in het vlot en proactief afhandelen van aangekomen zendingen. Je fungeert als het eerste aanspreekpunt voor de klanten en begeleidt hen door alle operationele fasen van het importproces. Verder sta je in voor:

  • Het verzorgen van benodigde documentatie
  • Het regelen van vrijgave van containers op de terminals
  • Verwerken van kostenadministratie
  • Correcties aanbrengen in manifesten
  • Het beheer van longstanding containers en retour equipment

Wie zoeken we:

  • Je hebt een bachelor logistiek management of bent gelijkwaardig door een eerste relevante ervaring
  • Je hebt een zeer goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal. Een basiskennis Frans en/of Duits is een pluspunt
  • Scherpe deadlines schrikken je niet af en werken eerder motiverend
  • Je bent communicatief sterk en klantgericht ingesteld
  • Je werkt graag probleemoplossend
  • Je kan jezelf flexibel opstellen in een snel veranderende omgeving
  • Je draagt bij tot een dynamische teamgeest

Wat biedt de klant:

  • Onmiddellijk een vast contract onbepaalde duur
  • Een marktconform loon
  • Maaltijdcheques & ecocheques
  • Hospitalisatie- en groepsverzekering + extra pensioenplan
  • Vergoeding woon-werkverkeer
  • Laptop
  • Flexibele werkuren
  • Mogelijkheid tot thuiswerk
  • 6 ADV dagen