logo

One on One | 02.04.2024 | Anvers

Teamleader Customer Service


Details de l'offre
  • Contrat : Employé
  • Expérience Minimale: 5 à 10 ans
  • Segmentation : Service à la clientèle , Import / Export , Département Logistique / SCM dans une industrie , Employé Logistique , Import / Export

Description de l’offre

Jobinhoud:

Voor een grote logistieke firma zijn we op zoek naar een Teamleader Customer Service. Je zal jouw team aansturen en motiveren om de klanten steeds van de beste service te voorzien. Samen zorgen jullie voor het behoud en de groei van klanten met een winstgevend resultaat. Verder bestaat jouw takenpakket uit:

  • Opvolgen van KPI’s en doelstellingen
  • Bewaken van de werklast van jouw teamgenoten
  • Ondersteuning bieden bij moeilijke vragen en klachten van klanten
  • Analyseren en bijsturen van operationele processen
  • Bijdragen aan de implementatie van het nieuwe ERP/WMS systeem

Wie zoeken we:

  • Je hebt een bachelor logistiek management of gelijkwaardig door relevante ervaring
  • Je hebt minstens 5 jaar ervaring binnen een leidinggevende functie
  • Je bent een geboren motivator en leider
  • Financiële rapportage, budgettering en kostenbeheersing zijn jou niet vreemd
  • Je hebt een zeer goede kennis van de Nederlandse, Franse & Engelse taal
  • Je bent communicatief sterk en kan vlot in team werken
  • Je houdt van afwisseling en weet zelf de nodige structuur aan te brengen
  • Je bent probleemoplossend en resultaatgericht

Wat biedt de klant:

  • Onmiddellijk een vast contract onbepaalde duur
  • Een marktconforme verloning
  • Maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering
  • Vergoeding woon-werkverkeer
  • Fietsplan
  • Flexibele werkuren
  • Mogelijkheid tot thuiswerk
  • 6 ADV dagen + extra verlofdag op je verjaardag
  • CAO 90 bonus