logo

MSC Belgium | 17.03.2023 | Anvers

Export Customer Service Agent Facturatie (tijdelijk)


Details de l'offre
  • Contrat : Employé
  • Expérience Minimale: Premier emploi
  • Segmentation : Administration , Compagnie Maritime , Comptabilité / Financier

Description de l’offre

Heb jij zin om een belangrijke rol te spelen in het succes van MSC? Dan ben jij onze ideale Customer Service Agent Export.

Als Customer Service Agent Export Opin ben je verantwoordelijk voor het hele facturatieproces van A tot Z. Je gaat de quotaties van de commerciële afdeling vertalen naar een correcte factuur voor de klant. Van het factureren van nieuwe boekingen tot het behandelen van disputen sta jij de hele tijd in nauw contact met jouw collega’s van de exportafdeling. Je onderhoudt met alle departementen een goede relatie en werkt op dagelijkse basis met hen samen (Customer Care, Booking Care, Documentation, Sales, …). In verband met de controle van de facturatiestroom heb je daarnaast dagelijks contact met het hoofdkantoor in Genève. Ten slotte sta je in voor de rate filing waarbij je de vrachtafspraken gaat inbrengen in ons intern systeem. Je werkt hierbij nauwkeurig en zorgt voor een optimale doorstroming om de klant te voorzien van een correcte factuur. In deze functie rapporteer je aan de Customer Service Supervisor.

WIE BEN JE?
• Je hebt een bachelordiploma (bij voorkeur een logistieke opleiding), bent equivalent door ervaring in de maritieme sector of bent gefascineerd door de maritieme/logistieke sector! 
• Je kan vlot converseren in het Nederlands, Engels én Frans.
• Je bent communicatief en overtuigend waardoor je zonder problemen in staat bent om te netwerken en solide klantenrelaties op te bouwen. 
• Je denkt in oplossingen in plaats van problemen. 
• Je functioneert perfect in een omgeving waarin geen enkele dag hetzelfde is: you get the job done.
• Je krijgt drive van scherpe deadlines en neemt zonder problemen ad hoc beslissingen. 
• Je bent een pro in prioriteiten stellen en kan anticiperen op elke situatie.
• Je plaatst de noden van de klant centraal en streeft naar een optimale dienstverlening.
• Je bent administratief sterk en nauwkeurigheid is jouw stokpaardje. 
• Je bent een echte teamplayer.

WAT BIEDEN WE JOU?
De mogelijkheid om deel uit te maken van onze MSC Family waar een familiale sfeer gecombineerd wordt met een professionele aanpak en een no-nonsense mentaliteit! Je team van ervaren collega’s dompelt je direct onder in onze cultuur en maakt je wegwijs in je functie. Work-life balance? Die zit helemaal goed dankzij onze flexibele uren. Hou wel af en toe nog een (voor)avondje vrij voor onze afterwork activiteiten of een drankje met de collega’s. Ten slotte kan je rekenen op een marktconforme verloning, aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, ecocheques, bijkomende vakantiedagen, …) en de mogelijkheid om jezelf aan de hand van opleidingen continu te blijven ontwikkelen. 

KLINKT GOED?
Stuur asap je CV en een korte motivatie naar [email protected] !