Purchase Assistant chez Tabaknatie

Als Purchase Administrator ga je aan de slag op ons hoofdkantoor in het centrum van Antwerpen en zal je een belangrijke rol spelen in de uitwerking en opvolging van ons aankoopbeleid. Je komt terecht in een team van 5 gedreven medewerkers die in een informeel kader er alles aan doen om hoogwaardige resultaten te behalen.

Verantwoordelijkheden
- Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen van bestellingen aan de hand van de aanvragen
- Je bent back-up van de functie Receptioniste
- Je zorgt voor een correcte opvolging van de administratie
- Je beheert en biedt actieve ondersteuning voor de administratie met betrekking tot het sleutelbeheer
- Je keurt facturen goed adhv bestellingen en leveringsbonnen
- Je verzorgt de broodjesleveringen en gaat met de auto’s langs de carwash

- Je zorgt voor de ophaling van de bestellingen uit de omgeving indien gewenst
- Je beheert de stock van de kantoorartikelen en relatiegeschenken

Profiel en competenties
We zoeken iemand die beschikt over een gezonde dosis zelfvertrouwen en overtuigingskracht. Onze ideale kandidaat werkt nauwkeurig, is gemotiveerd, streeft naar kwaliteit en is een teamplayer. Onze ideale kandidaat kan gepast mondeling en schriftelijk communiceren, kan discreet en klantgericht te werk gaan.

Je beschikt ook over:
- Minstens 2 jaar werkervaring
- Goede kennis MS Office, uitstekende kennis Excel
- Zeer goede kennis Nederlands
- In bezit van rijbewijs B