Junior Customer Service Medewerker bij Dachser Belgium N.V.

Met 26.506 werknemers en 428 vestigingen in binnen- en buitenland behoren wij tot de grootste logistieke dienstverleners in Europa. Snel reageren op veranderingen in de markt, een gezamenlijk gedragen ondernemingsstrategie en vooral de betrokkenheid en ervaring van onze medewerkers hebben onze groei op de wereldwijde logistieke markt mogelijk gemaakt.

DACHSER Belgium N.V. te Willebroek is onderdeel van een sterk groeiend en  toonaangevend familiebedrijf in de logistieke markt waar werknemers prima kansen krijgen om zichzelf te ontplooien tot professionele medewerkers in een altijd dynamische werkomgeving. Onze werknemers maken ons immers tot wie we zijn. En DACHSER biedt meer dan transport alleen. Intelligente logistiek vormt onze uitdaging. Een uitdaging die we graag met uiterst gemotiveerde mensen aangaan.

Voor ons filiaal in Willebroek zijn wij (voor onmiddellijke indiensttreding)  op zoek naar een gedreven Junior Customer Service Medewerker  M/V

  • Je bent het ultieme aanspreekpunt voor alle telefonische en schriftelijke vragen van onze klanten in verband met de status  van hun zendingen.
  • Je krijgt een eigen klantenportefeuille toegewezen, waarvoor je de zendingen dagelijks opvolgt in ons eigen computersysteem en dagelijks rapportages maakt voor de klant  (je krijgt de nodige tijd om dit aan te leren)
  • Je onderhoudt goede contacten met de klanten en bouwt een vertrouwensrelatie met hen op.
  • Je spreekt en schrijft vloeiend frans en engels, dit heb je zowel nodig voor je contacten met de klanten als met de collega’s van onze andere Dachserfilialen. Wij garanderen je een goede en  degelijke interne opleiding om het systeem en de klanten  te leren kennen en we bieden je ook de mogelijkheid om een kijkje te nemen in andere Dachser-filialen, in België of in het buitenland
  • Je rapporteert dagelijks  aan de operations manager
  • Je werkt in een team van een 8-tal personen
  • Werkuren : afwisselend : 8u-16.30u of 8u30-17u of 9u-17.30u 

Uw Profiel :

  • Je beschikt bij voorkeur over een A1 (bachelor)-diploma “logistiek management” of “communicatiemanagement”
  • Je bent Nederlandstalig en je kunt je daarnaast  zeer goed (schriftelijk en mondeling)  uitdrukken in het Frans en Engels (voertaal binnen de Dachserfilialen is Engels),  Duits is zeker pluspunt
  • Je bent communicatief, assertief en durft verantwoordelijkheid te nemen
  • Je bent  flexibel ingesteld, (je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit)
  • Je hebt een vlotte pen om op  een duidelijke, klantvriendelijke manier mails te beantwoorden
  • Je hebt een eerste (of meerdere ervaring) op een customerservice achter de rug
  • Je kan goed overweg met MS Excel

Ons aanbod :

  • Een stabiele werkomgeving waarbij een sterk team achter u staat.
  • Een verantwoordelijke, vaste, job met ruimte voor initiatief in een sterkgroeiend internationaal familiebedrijf.
  • Een aantrekkelijk salaris + groepsverzekering + maaltijdcheques
  • Optie tot werkzekerheid in een familiebedrijf in volle ontwikkeling.
  • Een aangename, mooie werkomgeving in een volledig nieuw pand.

Interesse?

Maak deel uit van de Dachser-familie, reageer snel en stuur uw C.V. vandaag nog  t.a.v. Mevr Broothaerts. via "Solliciteer"